نگاهی به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش دوم)
نوشته شده توسط : والریا

ظرفیت و قرارگیری ظروف در ظرفشویی

ماشین ظرفشویی SMS46NW10M در دسته ماشین های ظرفشویی مبله با ظرفیت شستشوی ظروف کامل 13 نفر قرار می گیرد. وجود سه طبقه مجزا به منظور قرارگیری ظروف از قابلیت های این ظرفشویی در سازماندهی ظروف در داخل خود می باشد، طبقه سوم که از ارتفاع کمتری نسبت به طبقات دیگر برخوردار می باشد به منظور قرارگیری قاشق و چنگال و ظروف کوچکتر تعبیه شده است. طبقه ی دوم نیز دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به اندازه 5 سانتیمتر و در سه سطح می باشد که همواره انعطاف پذیری بسیاری را در قرار دادن ظروف با ارتفاع های متفاوت در اختیار شما قرار می دهد.

برنامه های شستشوی اتوماتیک

وجود سنسورهای متعدد در این ماشین ظرفشویی و همچنین کاربردی بودن آنها همواره تضمین می نمایند که با انتخاب هر کدام از برنامه های شستشو همواره دمای آب، میزان مواد شوینده، میزان آب مورد استفاده، زمان شستشو و … با توجه به سختی لکه های موجود بر ظروف و میزان آلودگی آنها به صورت اتوماتیک تنظیم می شوند و نیازی به دخالت شما ندارند. این برنامه ها همواره شستشوی ظروف را در شرایطی ایده آل انجام داده و مصرف منابع و همچنین آب را نیز کاهش می دهند.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی بوش مدلSMS46NW10M , ماشین ظرفشویی مبله بوش ,ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش , ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW10M , قیمت ظرفشویی بوش SMS46NW10M ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: